Project Description

Fra it-messe til
kognitiv content-platform

PS er kreativ og strategisk samarbejdspartner for IBM og står for alle deres nordiske aktiviteter. IBM ønskede at bringe deres årlige it-begivenhed BusinessConnect op på et helt nyt niveau for at tiltrække de skarpeste it-hoveder og de fremmeste samfundsdebattører i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Løsningen var et anderledes format og et fokus på fremtidens kognitive teknologier.

Dette års IBM BusinessConnect fokuserede på, hvordan man som virksomhed kan tilgå kognitiv teknologi på en cloud-platform og derved analysere og gøre brug af struktureret og ustruktureret data. Man kunne blandt andet få indsigt i, hvordan man kan gøre produkter, services og processer intelligente og samtidig skabe en platform for kundeinteraktion.

Ved at kombinere og integrere teknologi og bruge kognitive løsninger kan man gentænke relationer til kunder, samarbejdspartnere, konkurrenter og medarbejdere. Innovationen muliggøres på en cloud-platform, hvor man både bruger eksisterende data og integrerer til nye kognitive løsninger.

Til selve arrangementet kunne man møde robotten NAO, se Watson indefra og opleve den britiskfødte avantgarde-kunstner og cyborgaktivist Neil Harbisson, som er det første menneske i verden, der har en indbygget antenne i sit kranium og officielt er anerkendt som en cyborg.

Resultat
Det nye format resulterede i det hidtil mest vellykkede arrangement målt på antallet af deltagere, øget pipeline og IBM’s interne vurdering, som er baseret på tilbagemeldinger fra kunder og salg.

Vil du høre mere om casen, eller hvordan vi arbejder med Brand Activation, så kontakt Mark Flintager 42 41 40 20 eller mf@ps-com.dk.

KONTAKT
Mark Flintager
Senior Project Manager
mobile  +45 42 41 40 20

KONTAKT
Sarah Askim
Campaign Project Manager
mobile  + 45 30 24 74 38

SE FLERE CASES